Veckan 🙂

(null)

(null)

Koordinator tisdag-torsdag, fullt överallt, trixande och fixande đŸ™đŸ»

Har hunnit sitta ute pĂ„ rasten i alla fall och njutit i solen ☀☀

Idag jobbade jag med patienter, först var jag barnmorska 2 pĂ„ en förlossning och sedan strax innan lunch fick jag Ă€ran att vĂ€lkomna 2 smĂ„ tvillingflickor in i denna vĂ€rld đŸ„°đŸ™đŸ»â€ïžđŸ€©. SĂ„ jag fick vara med vid tre smĂ„ nya mĂ€nniskors entre in i vĂ€rlden innan lunch. Fantastiskt, tröttnar aldrig! 

Nu Ă€r jag hemma, ska strax ivĂ€g och storhandla och sedan blir det serier resten av kvĂ€llen. 

Efterlyst började igĂ„r ocksĂ„ sĂ„ det Ă€r fullt upp med att hinna med att se allt hahaha. 

Ledig imorgon, lördag och inga storslagna planer men poolen ska ner och vi mĂ„ste tĂ€nka ut var vi ska göra av bilarna för pĂ„ tisdag börjar takgubbarna och vi ska fĂ„ nytt tak! đŸ€© De behöver ha en container hĂ€r och sina egna bilar och vi har ju 2 bilar. Men det finns en grĂ€smatta 50 meter frĂ„n oss typ dĂ€r folk brukar parkera ibland sĂ„ vi/dem fĂ„r vĂ€l stĂ€lla oss dĂ€r. 

SöndagkvĂ€ll tog jag ett extrapass sĂ„ har inte haft en hel ledig pĂ„ ett par veckor
 but it is for the 💰 

Önskar er alla en fin helg!! đŸ™đŸ»â˜€ïžđŸ™đŸ»â€ïžđŸ™đŸ»

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0