Nu närmar det sig verkligen Påsk

(null)

(null)

(null)

Jag var så energilös förra veckan, en spillra av mitt forna jag som alltid höll igång från morgon till kväll. 

Denna veckan har börjat med 3 lediga dagar, måndag-onsdag och i måndags tvingade jag mig upp från att bli liggande hela dagen… Jag tränade, rensade i köket och pysslade på och så har det fortsatt alla dagarna. Tränat 3 ggr nu denna veckan, rensat ur och städat alla lådor och skåp m.m. i köket och ändå hunnit med att slappa, se dokumentärer och serier. Känns bra! 

Felix var i Sundsvall söndag-måndag för skoluppgifter på plats på skolan. Det gick bra! Han ska på ännu en intervju idag och något annat företag var intresserad av honom också. Vi får se hur det blir, var han hamnar och fortsätter med 🙂. 

På fredag, Långfredag, är jag också ledig och då har vi bjudit in vänner för Påskmiddag och annat gottegott.

Jobbar däremot kvällspass på Skärtorsdag, samt Påskafton, Påskdagen och AnnandagPåsk. 

Önskar er alla en fin Påsk!! 🐣🐥🥰🎉❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0