3-årskontroll för lilleman

Imorse var jag med Henry på 3-årskontroll. han fick rita en boll, peka på bilder och säga vad det var, göra enkla saker m.m. Han klarade allt men han var inte samarbetsvillig :-)

Han ville inte vägas och mätas men till slut gick det också men jag vet inte hur rätt siffrorna är. Han är 99cm lång nu och väger endast 15.3 kg. Lätt underviktig enligt tabellerna men hon rekommenderade extra smör i maten. 

Alicia är alltid över på viktkurvan, ca 2 kg så de är verkligen motsats i kroppsform och vikt. 

Såg Madagascar 2 igår men är lite besviken, 1:an är så mycket bättre!

4 arbetsdagar kvar och sedan är jag ledig till 29/12, ska bli skönt att ta det lugnt i 10 dagar :-) Min syster paula och hennes son Kevin kommer upp en vecka över nyår, roligt! Barnen får vara hemma då med dem de dagar vi jobbar så det är skönt för barnen att få extra ledigt :-)

Nu ska barnen läggas och jag måste börja redigera alla hundratals foton, så jobbigt men det måste göras väl. ibland käns det som det var lättare med vanliga filmrullar...

ha en skön måndagskväll allihopa


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tyckte också Madagaskar 2 var sådär, vissa vuxenskämt var roliga men det är ingen film jag lär minnas direkt...

2008-12-15 @ 23:16:37
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Nej, precis! Tacka vet jag Shrek filmerna, där alla 3 är superbra!

2008-12-16 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0