Borde vara en glad dag

Idag var sista dagen på utbildningen och det var intressanta diskussioner precis som de övriga dagarna. Vi fick även ett uppdrag att bestämma ett mål som ska göras på kontoret och en handlingsplan för detta och vi har sedan 3 månader på oss att utföra det. Sedan blir vi certifierade coacher :)
Frågan är nu vad som ska förändrad på kontoret, har en del idéer men ska bolla dem med T (andra coachen och vår chef).

Idag var det 10 år sedan jag och Felix träffades, helt otroligt vad tiden flyger fram. Då visste inte att det skulle sluta/fortsätta såhär.

Felix fick inte beviljad semester så nu vet vi inte hur vi gör i jul. Känner mig ledsen och uppgiven! Ev. kör vi ner julafton, eller vi åker tåg själva utan F eller att vi struntar i att åka ner. Vad ska vi göra?

Barnen är uppe fortfarande och jag känner bara att jag inte orkar. Jaja, tillbaka till jobbet imorgon och det känns bra. Får se om jag lärt mig något på kursen och om de andra märker det. :)

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är alltid lika svårt att veta var man ska vara på jul. Alla vill att man ska var just där de är ...

2008-12-05 @ 22:51:28
Postat av: Kerstin

Madde: Ja, visst är det. Men nu är det bestämt att vi ska vara hos min syster Ingela med familj på julafton. De bor i Skurup i Skåne.

2008-12-06 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0