För ett par månader sedan



såg jag ut såhär. Brun, fräsch, i bra form och smal... Varför kan jag inte hålla mig så året om?

Nej när hösten och vintern kommer då blir jag blek, ur form (p g a att jag skiter i att träna) och går upp 5-10 kg. Bläää
Sedan får jag ett ryck i april/maj och tränar som en galning och äter rätt saker och går ner allt inför sommaren.

Önskar jag kunde hitta en mellannivå på träningen och maten men det är allt eller inget som gäller. Om jag var rik skulle jag skaffat mig en personlig tränare och en kock som lagar sund  och god mat.

Dagen idag har i stort sett gått ut på att storstäda. Har inte städat ordentligt på 2-3 veckor så det var dags. Sedan har jag packat in sista julklapparna för detta året. Har även redigerat över 100 bilder ikväll, wow! Har "bara" 200 bilder kvar som jag tänker göra imorgon.

Nu ska jag se om det finns film på tv eller ngt på nätet kanske hehe

Just det, Henry har kissat 3 ggr på toaletten idag, alsltå ha sprang ut själv när han var kissnödig och kissade själv :-) *stolt* Det börjar lossna nu och det känns så skönt!

Jaja, ha en trevlig lördagkväll och söndag!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jo, jag vet <gulp> är likadan själv, vågar inte berätta vad jag väger, har gått upp väldigt mycket också, jag som gick ner så mycket under förra vintern, det är en stor sorg!!! Jag mår så dåligt för det och vill inte titta mig i spegeln. Men ändå låter jag inte bli att äta - precis som du. Men i julkapp har jag önskat mig ett års medlemskap i viktklubb.se och hoppas jag blir sporrad. Jag SKA SKA SKA!!! Måste ge mig själv en jättesporre och sen bara ta sikte på målet. Vi får pusha varandra, men du är alltid så megaduktig!



Kul för er o Henry att han nu är STOR! =) kissa själv!



Och du med stavfel - jag publiserar och läser igenom på bloggen, sen korrigerar jag felen. Samma med bilder om de blir för stora eller annat. Korrigerar - snabbt o enkelt.

2008-12-21 @ 12:12:35
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vågar inte väga mig, men tror jag ligger på 5-7 kg plus sedan i somras...



Hoppas du får det i julklapp då!

Jag kommer inte att kämpa förrän senare i vår tror jag. Vinterbanta funkar inte, har försökt förut...

2008-12-21 @ 23:56:05
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0