Glömma nycklar hemma, inte bra...

Idag under utbildningen kom jag smarta jag på att jag inte hade mina nycklar med mig... Felix och jag gick samtidigt, han körde mig dit och han låste ytterdörren. Jag tänkte inte alls på mina nycklar.

Inga vänner hemma så jag och barnen gick runt i Hallunda Centrum ett tag tills vi mötte T och vi gick och åt ihop på grillen. Barnen satt snällt och åt sin korv och pommes men sedan fick Henry ett trotsutbrott... Han gallskrek inne på grillen, fick bära ut honom utan overall och skor. Inne i centrum var jag tvungen att köpa klubbor så att han lugnade ner sig och han fick på sig sina kläder.

F skulle hämta oss i centrum men såklart låg tele2:s nät nere och det gick varken att ringa eller ta emot samtal. Ringde hem efter en stund och då svarade en sur F var vi hade stått någonstans blablabla
Hemvägen var ett evigt skrikande, bärande av Henry och jag var rätt slut när vi väl var hemma...

Fick lära mig en hel del nyttiga saker idag på utbildningen och det är roligt. Nu ska jag bara använda dem i min roll som coach och förhoppningsvis bli en ännu bättre ledare.

Nu ska jag lägga barnen

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0