Hejsan på er

Fick en massa bilder på nya kusinen idag och hon är så underbart söt. Tyvärr kan otekniska jag inte lägga in bilderna här. Det är felaktigt bildformat och jag vet inte hur man ändrar...

Har fixat Madagascar 2 idag så jag får väl se den senare, har hört att den ska vara väldigt bra. Fixade även The forbidden Kingdom, någon som sett någon av dem?

F kom precis hem med en tallrik thaimat, mums. Hans halvätna lunch haha.

Ville bara säga att jag länkar till mina syskons bloggar och kompisars bloggar längre ner på sidan om ni är intresserade.

Nu ska jag äta

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack för det!



Och vi ska se Madagaskar 2 på bio här i Skurup på fredag hela familjen! Era kriminella busar!

2008-12-09 @ 19:14:42
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Barnen skrattade gott när de såg den idag. Jag ska sluta ladda ner snart :-)

2008-12-10 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0