Lördagkväll

Godkväll på er!

Igårkväll (?!) shoppade jag lite presenter och julklappar, roligt när man hittar saker som är bra. När jag kom hem kollade vi på Idol och det var ju absolut rätt att Robin åkte. Kevin vinner ju allt det vet ju alla.

Idag har vi bakat mängder av pepparkakor och dekorerat dem med allt möjligt bl.a. russin, linser, kristyr, socker, strössel. Sedan blev det ett gäng större chokladbollar med kokos, socker och strössel på. Så nu börjar det arta sig inför Henrys kalas nästa lördag. Bjuder på korv med bröd och hembakat, glass med diverse tillbehör och självklart gosidpåse till barnen.

Idag har min vän A och barnen varit här och det var roligt. Bra att få prata av sig och att barnen får umgås fritt. Svårt att hinna träffa så ofta man vill med alla "måsten".
Har inte städat alls idag (min städdag..) och det syns. Hela lägenheten är i princip upp och ner, damm överallt och Alicias rum är som ett enda stort kaos av leksaker m.m. Min hjärna vill städa nu men jag väntar tills imorgon och sätter igång.

Nu ligger Emma bredvid mig och väntar på att vi ska kolla på film. Så nu säger jag over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0