Måndagen susar förbi

Efter jobb kom min vän R och hennes son J hit och hälsade på. Vi frossade i diverse kakor och drack julmust. Barnen höll låda och Henry var den som var igång mest som vanligt. Men han älskar pussel den killen, han kan lägga samma pussel om och om igen med stor koncentration.

Men för att byta hans bajsblöja var jag och F tvungen att hålla fast honom och slänga i honom i badet. Han var helgalen och i Nigeria hade de kallat honom possessed by something evil. En vuxen hade inte klarat honom, han är så himla stark, envis och bångstyrig. Nu är hans trots igång på allvar och det är så jobbigt!! Men vi får stå ut, det lugnar ner sig senare...

Nu sover barnen och det är den bästa tiden på dagen :) Ska strax joina F i soffan och glo på tv.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

barn ÄR besatta, så är det bara... vansinne går i arv, man ärver det av sina barn... :D

2008-12-02 @ 13:13:51
URL: http://www.stamp-e.bloggagratis.se
Postat av: Kerstin

Erik: Underligt, jag kan se din kommentar i min översikt men inte här under själva inlägget...

Visst är barn för jävliga ibland...

2008-12-04 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0