Söndagsmys

Henrys kalas var lugnt och mysigt. Vi hade tre kompisar med deras barn som gäster.
De kom på lite olika tider, så det blev lite fel med maten.
När gäst 1 åt lussebullar m.m. så åt gäst 2 korv med bröd, när gäst 1 åt glass med tillbehör så åt gäst 2 lussebullar m.m. och gäst 3 korv med bröd :-)

Han fick en jättebra bok med lagom långa Disneyberättelser i, en bil från bilarfimen plus ett Bilarpussel, och 150 kr som jag tänker sätta in på hans sparkonto. Han lär ju få en del presenter när vi kommer ner till Skåne också från mormor och kusiner. Vi har bara köpt något litet ännu och vi vet inte om vi bara för över lite pengar till hans sparkonto. Känns lite dumt att köpa något bara för att köpa något så att säga.
Han har ju så mycket redan!

På kvällen satt vi hela familjen (mamma K, pappa F, Alicia, Henry och Emma i vår säng och tittade på film. The forbidden Kingdom med Jackie Chan och Jet Lie. Den var ok, kände tydliga kopplingar med Kung Fu Panda faktiskt
:-). Barnen somnade en efter en :-)

Idag vaknade vi 9.30 allihopa, skönt att sova länge! Sedan har vi tagit det lugnt hela dagen, tittat på tv och sådant. Sedan åkte vi en tur till Heron City och gick runt och åt på McDonalds. Henry var snäll framtill att han skulle sätta sig i bilen igen då fick han ett utbrott. Men han lugnade ner sig till slut :-)

Nu ska jag redigera foton och hämta nya krafter inför nya veckan.

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Ingela

Glöm inte att länka till din blogg när du skriver kommentar hos mig. Men du vill kanske inte att fler ska titta in?



Låter som en mysig helg, men du, det låter precis som vanligt när ni har kalas - folk kommer och går hur de vill på vilka tider DE vill... minns ju både bröllop o dop... suck...

2008-12-14 @ 21:49:54
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ok, tänker inte på att länka men det ska jag försöka komma ihåg att göra fastän min blogg är ganska tråkig för folk som inte känner mig.



Jo, våra gäser kommer på olika tider men denna gången var det för att de jobbade till lite olika tider på lördagen. Mitt fel kanske att jag satt kalaset på en dag då de flesta jobbade... Tänkte inte på det!

2008-12-15 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0