Jadu

Vad finns det att skriva om?

Har tyvärr inget spännande liv längre men det betyder inte att jag inte älskar mitt liv.

Har en bra man med lite småfel här och där haha. Men vi passar ihop, vi har roligt ihop och förhoppningsvis så fortsätter det så. Han är min själsfrände absolut.
Mina barn är mitt allt, det är för dem jag går upp varje morgon och släpar mig till jobbet. Det är därför jag skyndar mig hem från jobbet för att hämta dem så att vi kan leka och umgås några timmar.

Jag gillar mitt arbete. Brevbärare kanske inte klingar som bästa jobbet för många men jag gillar det. Jag trivs med det mesta där. Visst finns det saker som alltid kan bli bättre så är det väl överallt.

Nu ska jag prata med maken som just kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0