Onsdag, arg och försenad

Försov mig imorse, vaknade 7.05... Börjar 07.00. Som tur har jag nära till jobb och behöver inte göra mig fin haha. Så på med kläderna, borsta tänderna och iväg. Men hungrig var jag utan frukost i magen. Kom väl 25 minuter försent typ.

Har känt mig arg hela dagen, arg på jobbet, på förändringar, på jobbigt och egoistiskt folk. Ja, ibland känns allt bara jobbigt men imorgon hoppas jag på att positiva jag är tillbaka.

Åkte pulka med barnen efter dagis och det var kul en tid sedan började båda bråka, gnälla och gråta som vanligt... Varför kan man inte bara vara ute och ha trevligt?
Så det blev att gå hem och fixa middag och sådant.

Just det min myskväll i soffan igår... Barnen vägrade sova såklart och jag somnade själv i soffan 22.00 så det blev inget. Idag får jag väl sitta och mysa i soffan om barnen somnar och inte jag.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hmm ja det är inte så kul på jobbet när det är så som det är just nu, ETT STORT ? kring ALLT!! Jag börjar känna att vi bör ge upp snart, bli 8 pers ist för 9... Men vi får kämpa på som vanligt!



Vill oxå åka pulka!!!



2008-11-26 @ 19:25:23
Postat av: Madde

Vissa dagar borde man inte gå upp utan dra upp täcket över öronen och sova vidare ...

2008-11-26 @ 22:51:29
Postat av: Kerstin

Tessan: MMM kämpa på får vi göra. En dag i taget! Hoppas alla ??? försvinner snart



Madde: Håller med 100%

2008-11-27 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0