Vila och ta det lugnt? Vad är det?

Ja, ännu en helg förbi och på den ska man ju passa på att vila lite är det tänkt. Men jag är en sådan person som inte vet hur man tar det lugnt...

Idag har jag rensat ut i Alicias rum och vardagsrummet. Så mycket damm som gömmer sig bakom möbler och vrår där man inte städar så ofta. Nu är jag såklart helt slut. Tog typ hela dagen.
Nu är det bara några rum kvar att rensa igenom sedan får vi se vad mitt nästa projekt blir. Felix klagar alltid på att jag alltid är på språng med saker och inte sitter still.

Felix var ute med barnen i flera timmar och det var skönt att vara ensam och pyssla.

Alicia har spelat fotboll idag också och hon är så duktig. Hon verkar tycka det är roligt.

Nu ska jag försöka vila några timmar innan läggdags.

Hoppas ni haft en mindre arbetsam helg!


Kommentarer
Postat av: paula

alicia kanske blir en superspelare som pappa? om hon e intresserad så sätt henne på fotboll.ler

2008-11-09 @ 23:55:53
Postat av: Ingela

Klart hon har det i generna, pappa måste vara stolt! =)



Är det storstädning inför jag ska komma? hihihi



<längtar>

2008-11-10 @ 21:48:49
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Ingela

Klart hon har det i generna, pappa måste vara stolt! =)



Är det storstädning inför jag ska komma? hihihi



<längtar>

2008-11-10 @ 21:50:24
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Ingela

Klart hon har det i generna, pappa måste vara stolt! =)



Är det storstädning inför jag ska komma? hihihi



<längtar>

2008-11-10 @ 21:50:36
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Ingela

hahaha, sorry, tre inlägg av samma. Jag kunde inte se om det blev registrerat eller ej. Sölade sig igår - blogg.se...

2008-11-11 @ 17:07:27
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Paula:



Hon går redan på fotboll i RSF - Rönninge Salem fotbollsklubb. Hon tränar en gång i veckan och hon tycker det är roligt.



Ingela: Ja, det är för din skull jag vänder upp och ner på lägenheten och går igenom allt så att dina livsmedelsinspektörsögon inte ser allt skit och bakterier LOL

Vi ses snart, vi längtar också. Alicia frågar hela tiden "när kommer moster Ingela"?

2008-11-11 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0