Hemma med VAB igen...

Ja, Henry blev värre under söndagen och skrek i flera timmar tills pappa Felix ringde Vårdguiden och åkte till akuten. Men han ringde efter 10 minuter och då hade Henry lugnat sig och fått Happy Meal.

Så de kom hem igen men hela natten har varit ett evigt gnällande och hostande, jag har inte sovit mycket. Felix sov i Henrys säng och barnen med mig i vår säng.

Jag som verkligen vill jobba! Jag gillar inte alls att vabba, det är tråkigt och barnen är sjuka/gnäller och man får inte gå ut... Pengarna jag förlorar, full lön vad är det?
Men det är en del av att vara förälder så det är bara att bita i det sura äpplet och vara hemma.

Jag får väl göra något nyttigt, tänkte rensa ut hela lägenheten, ett rum i taget. Så ska jag ha 4 säckar, en för att slänga saker, en för att behålla saker, en för att sälja saker och en för att skänka bort saker i. Det kommer att ta tid men en rensning behövs en gång om året. Helt otroligt vad vi bara slänger in saker i garderober m.m. och så får det bara ligga där.

Så jag kan väl börja lite smått idag när jag ändå är hemma. Men jag mår lite lätt illa, Henry kräktes ju flera ggr igår så jag tror han fått allt denna gång... Hoppas bara jag slipper kräkas.

Kommentarer
Postat av: Ingells

Hoppas du inte också blir dålig! Du får tänka att för varje gång han är dålig så förstärks hans immunförsvar. Barn i hans ålder har ju 10-14 förkylningar per år, det är som du skriver bara något som man ska gå igenom.



Hemma hos oss är det Kalle el Simon som är sjuka. Aldrig Albin. Jag är själv helt övertygad om att det är för att han äter ALLT medan Kalle o Simon sitter och petar i maten...

2008-10-27 @ 12:45:32
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Annazeta

Krya pa er allihopa,

manga kramar Anna

2008-10-27 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0