Vad är det med bloggen?

Jag skrev ett inlägg innan det där om julen och ändå kom det inte med??

Henry börjar bli bättre och förhoppningsvis kan jag arbeta imorgon men om Felix får bestämma så skulle jag vara hemma hela veckan... Orkar inte...

Jag rensade ut Hallens alla skrymslen igår och det tog hela 3 timmar!! Några påsar till Myrorna, en säck med barnkläder till nya kusinen som föds nu i dagarna. En massa saker slängdes. Känns skönt!
Så jag fortsätter väl på nästa rum idag för lite nytta får jag väl göra när jag ändå bara är hemma och "slappar"... Hatar att vabba!!!

Kanske hinner jag se någon film också som jag tänkt varje dag nu, har 6 filmer som bara väntar på att bli sedda.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0