Yes, tillbaka på jobbet

Nu kommer jag säkert kallas mongo men jag är så glad att jag är tillbaka på jobbet för denna gång. Helt sjukt men jag gillar mitt jobb, mina arbetskompisar och allt som hör till.
Mina känslor för jobbet går upp och ner men just nu känns det helt ok.

Men så när jag hämtade Alicia idag så sade de att hon hostat mycket och är hängig bläää
Men vi får se hur hon mår inatt och imorgonbitti men då får faktiskt Felix vara hemma. De är ganska schyssta på dagis så vi får se om vi ändå kan lämna henne trots mycket hosta...

Halloween närmar sig och på fredag blir det kryssning med jobbet. Tänk 24 timmars barnfri tid, jippie!! På lördagen har jag lovat Alicia lite Halloweenfirande, så jag ska förbi affären imorgon och inhandla lite Halloweenljus m.m. Men vad ska jag klä ut mig till, häxa eller monster? Alicia tyckte monster. Emma är också här i helgen och det är alltid roligt.

Vad ska ni göra på halloween?




Kommentarer
Postat av: Anonym

mongo

2008-10-30 @ 10:22:52
Postat av: tessan

Tycker om dig med! Ditt mongo!! Ha ha

2008-10-30 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0