Dålig bloggare är jag

Har varken haft lust eller egentlig tid för bloggen på några dagar.

Har mått lite dåligt men mår nu bättre. Har jobbat ändå såklart.
Alicia har tagit hand om mig genom att ge mig vatten och knäckebröd "som du gillar" haha.

Denna veckan måste vara en otursvecka.

Emma har ramlat in en tjejs knä med ögat så det ser ut som hon varit i slagsmål, min storasyster K har ramlat nerför en massa trappor i sitt hus och skadat sig riktigt ordentligt (Hon kan varken stå eller gå), min vän har varit med i en bilolycka där någon körde in henne bakifrån (Hon får skrota bilen plus att hon nu har ont i både nacke och rygg), min väns son ramlade och slog sig så att blodet sprutade från läpp och mun.
En dödsolycka här i närheten av vart vi bor, 4 bilar inblandade... Det var kaos på E4:an i flera timmar efteråt.

Vad händer härnäst? Bäst att hålla sig inne eller? Men det är ju så fint väder så vi måste ju ut.

Funderar starkt på att säga adjö till Swedbank där jag har allt. Deras brakförlust oroar mig och om min mamma vågat lämna dem då ska väl jag också våga det??
Hon har valt IcaBanken och trivs bra med dem. De har ju vunnit många utmärkelser som bästa bank m.m. de senaste åren.

Vilken bank har ni och är ni nöjd??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du vågar lämna din bank! Jag bytte från Nordea förra året till Länsförsäkringar bank. Vad gjorde Nordea för mig? INGENTING! Jag hade försäkringar i Länsförsäkringar bank och fick erbjudande om bra rabatter om jag även skaffade ett lönekonto, så det gjorde jag. Om de går med vinst får kunderna pengar tillbaka, detta har jag fått 2 år på rad. Inga större summor men jag tycker det är helschysst! Barnen har konton i Ikanobanken eftersom deras sparränta var bäst för de sorters konton vi behövde. Kolla runt vad som passar dig bäst. Går du aldrig på banken och sköter allt via Internet så är ju t.ex. ICA, Skandiabanken, Länsförsäkringar, Ikano m.fl. några alternativ.

2009-04-25 @ 23:20:37
Postat av: Kerstin

Tack för peppningen!

Ska nog kolla runt vad de har att erbjuda mig. Jag har ju allt hos Swedbank nu, lönekonto, pensionssparande, lån, barnens och vårt sparkonto. Jag sköter allt på internetbanken.

Får väl ta och ringa Icabanken nu i veckan och se vad de kan erbjuda mig.

2009-04-26 @ 16:37:22
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Ingela

Länsförsäkringar bank har vi haft sen vi flyttade till Skurup och är helnöjda verkligen. Ett minus dock är att man har sämre koll på pengarna - OM MAN INTE KOLLAR INTERNETBANKEN OFTA - och det pallar inte vi - hahaha, trots att jag sitter vid datorn MYCKET varje dag ;)

2009-04-26 @ 20:46:12
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ska kolla upp länsförsäkringar bank och se vad de har att erbjuda

2009-04-27 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0