Glad Valborg!!

önskar jag er alla!!

Nu är vi lediga i 3 dagar och det är så skönt! Idag ska vi iväg till majbrasan på Vårby Gårds stranden. Så barnen får se den fina elden och äta sockervadd som de tjatat om.

Imorgon ska vi bara umgås och gå hem till en kompis och hälsa på. De har köpt marsvin och de vill vi gosa med.

På lördag är det så dags för vår kryssning. 22 timmar ute på vatten med barnen. De är helt uppspelta speciellt Alicia. Vi ska bara umgås, äta gott och mysa. Ev. kan jag och Felix gå upp på diskot när barnen somnat, Emma ska också med och hon kan nog passa de någon timme.

Ja, så ser vår helg ut för tillfället.

Felix fick en låda gräddbullar som står i kylen och jag är sååååå sugen. Men jag har inte rört dem än. Får nog ta med dem hem till kompisen imorgon så de äter upp dem :-)
Inga kakor i mitt hus om det inte är kalas eller jul på gång. Det är just kakor och liknande som är min stora trigger, min stora last... Hemma hos min mamma har det flödat av kakor sedan jag var liten så det är kanske inte så konstigt??

Ha en skön kväll och sup inte ner er för mycket, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0