Hejsan på er

Dagarna går snabbt förbi speciellt när de är späckade med saker man måste göra...

Idag är denna veckans "ta det lugnt dag". Vi ska strax iväg till Skopunkten och köpa en massa skor till hela familjen. 
Ta 3 betala för 2 passar oss bra :-)

Annars har denna helgen bestått av städnin och tvätt och promenader. 

Fortsätter träna och äta bättre men det är så svårt!! Suget är där konstant och mitt humör är förjävligt. Jag är arg och irriterad hela tiden speciellt på barnen och Felix. Ibland undrar jag om det är värt det?

Men tänk om en fd. alkis eller fd. knarkare tänkte likadant när suget trängde på och humöret var skit, alltså om det var värt det?

Därför kämpar jag på! Det är värt det! Jag mår bättre och kläderna sitter bättre. Jag är piggare och kroppen fräsch. Peppar mig själv här eftersom ingen annan gör det!

Nu måste vi göra oss iordning så at vi är där när de öppnar. Vi har gjort en plan redan, henrys skor först så om han börjar bråka så kan de gå ut så tar vi Alicia (den mindre bråkiga?) efteråt. Ska se om jag hittar något åt mig själv också.

Nu är vår nya 32 tums LCD platttv uppsatt i ett stort väggstativ på väggen. Gissa vem som är glad haha. F har dessutom hittat många bra sidor på internet där man kan titta på tv kanaler från hela världen. Jättroligt att se amerikanska serier live hehe

jaja, ha en skön söndag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0