Ja, nu var det äntligen klart

Felix semester och föräldraledighet alltså. Felix kommer vara föräldraledig vecka 24-27 och ha semester vecka 33-36.
Vilket betyder att vi får 3 veckors ledighet ihop, en vecka i juni och två i augusti. Det betyder även att jag och barnen åker ensamma ner till Malmö i sommar. Vi kommer vara där vecka 29-30, mitten av juli och över min 30-årsdag. (som jag fortfarande inte vet hur jag ska fira)
Tråkigt att inte vi kan åka allihopa men sådant är livet... Vi kan inte åka ner i augusti heller för då är det inskolning för Alicia i förskoleklass och fritids.

Så nu ska jag boka tågbiljetter så jag får så billigt som möjligt. Såg några för typ 600 kr tur och retur för mig och barnen :-)

Så ni som vill hälsa på i sommar kan komma vecka 24-27 eller 33-36 för då är vi eller någon av oss lediga. Om jag jobbar så slutar jag nog tidigt ändå för vi brukar ha det lugnt på sommaren.

adios

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ok! Jag kommer gärna :)

2009-04-30 @ 20:05:56
Postat av: paula

får vi pengar från fonden så kommer vi till 100%. får förmodligen svar nästa vecka. det e bara att hålla tummarna och hoppas man får en liten peng.

2009-05-01 @ 13:49:58
Postat av: Kerstin

Tessan: Du är välkommen :-)



Paula: Ni är välkomna. Hoppas ni kan komma!

2009-05-02 @ 08:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0