Skor inhandlade

Det blev 10 par skor inhandlade idag.

Barnen och jag fick 3 var. Ett par "gympaskor". ett par finskor och ett par "sandaler". Felix fick ett par gympaskor :-)
Jag är nöjd och det känns bra att ha lite nytt på sig för en gångs skull. 
Drygt 1300 kr gick det hela på, så ca 130 kr per sko i genomsnitt och det kan man ju inte alla dyrt, eller??

Nu behöver vi inte nya skor förrän till vintern. Lite nya sommarkläder har jag också beställt åt barnen, det mesta från förra året passar även detta år. Ska även klippa av en del byxor som har hål på knäna, det kan de också ha som shorts.

Barn är dyrt! Kläder, skor, dagis, mat, aktiviteter m.m. Barnbidraget räcker inte långt! Så skaffa inte barn för barnbidraget hehe

Nu ska jag och barnen ut en sväng och leka, måste njuta av solen lite!

ha en fortsatt härlig dag

Nedan ser ni ett urval av våra nya skor. Nr1 är mina, nr 2 är Alicias och nr3 är Henrys.







Kommentarer
Postat av: Ingela

Fin fina skor och mycket billigt med! =)



Kram till er alla - hoppas vi ses snart!!!!!!!!!!

2009-04-19 @ 22:06:54
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo billigt och bra :-)



Men Alicia har såklart redan skavt av lite på sina gympaskor... Ja, så är det att ha vilda barn!



Vi ses i sommar!!

2009-04-21 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0