Underbart väder

perfekt väder igår för att gå på stan! Barnen var mycket snälla :-)
Vi gick runt i timmar och sedan gick vi och åt kebab med pommes, jag vet onyttigt värre.

På kvällen hyrde vi film, vi såg "Låt den rätte komma in" och jag förstår inte varför den fått så höga betyg?? Sveriges bästa film?? Ok, Sverige gör inte så mycket film men ändå.
Kan alla ni som tyckte den var bra, motivera för mig vad och varför den är så underbart bra??

Däremot såg vi "Disaster movie" idag och det kallar jag en bra film haha typ. Skaparna bakom "Meet the Spartans" och "Epic Movie" säger väl allt??
Jag gillar urlöjliga komedier typ Scrubs och 2 och en halv män hahahaha

Nu ska vi strax iväg till nöjescentret Heron City och ha lite mer kul. Jätteroligt att ha min bror här, underbart med familj. Men det kommer vara så himla tråkigt när han åker hem imorgon. Tillbaka til vardagen med jobb, dagis, räkningar m.m....

Imorgon är det vägning två som gäller och jag vet att jag inte har gått ner något, mjligen isåfall gått upp något/några hg men jag är på det igen så fort Max åkte hem. Jag ska klara det, beach 2009 here I come!

He en underbar dag i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0