Nu är det dags för fredagsmyyyyyyyyssss

Godkväll på er!

Jag mår bra igen, har börjat dricka mer vatten och sådär. Inte yr eller illamående längre och mår helt enkelt helt ok (ta i trä).
Idag åkte vi till ett inomhusbad Sydpoolen i Södertälje, www.sydpoolen.se och barnen var som galna hehe.
Henry är ju livsfarlig, klättrar på allt och ramlar lite här och där.
Alicia har lärt sig dyka av sig själv, helt otroligt duktig!!
Hon dyker kanske 2-3 meter, hon har själv upptäckt en egen dykstil =)

Hon ska ju gå på simskola i höst och det är så härligt att se att hon inte alls är rädd för vatten! Hon kommer nog inte ha några problem med att lära sig simma.

Sedan har jag varit och veckohandlat, mina grannar tror nog jag är galen med alla mina kassar varje vecka hehe. Nu har vi mat i alla fall =) Alicia fick ny skolväska och ett par inomhusskor också till dansen och gympan.

Nu är F på bio ensam. Han ville se en film och hade ingen att gå med så han gick själv, G.I. Joe skulle han se. Och nej, han har inte gått med en annan kvinna hehe (jag vet nog vad ni tänkte) haha
Nu ska vi ha lite fredagsmys med chips och ostbågar.... jag vet....

Efter semestern då ska det bli nya tag, under 60 kg ska jag igen. Någon veckas hårdare tag så är dessa 2-3 kilo borta. Ska träna ikväll också om inte A och barnen kommer över som de ev. ska göra...

Så ha en fortsatt trevlig fredagkväll och mys nu riktigt ordentligt

Kommentarer
Postat av: Ingela

Har själv tagit en 6-7 chips här hemma, men vad man får dåligt samvete!!!! J har pokervänner här o lämnar en chipspåse framme... suck. Men jag tycker om mig själv ändå, laster har alla. Begränsa intaget bara.



Och nä, jag tänkte inte att F gick med en kvinna utan tyckte synd om honom att sitta där i biomörkret själv, filmen blir nog inte LIKA bra då.

2009-08-15 @ 00:49:19
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Ja, lite får man väl unna sig om man nu kan hålla det till lite...

Javisse är det synd om honom men han tyckte filmen var väldigt bra =)

2009-08-15 @ 15:58:21
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0