Oh, jao blir gaulen po dissa ungar

Ja, det måste sägas på bred skånska!!

Ungarna driver mig insane in the brain. De bråkar hela tiden!! Rättare sagt Henry ska ta allt Alicia har, förstör hennes grejer, rivs, knips, slåss, sparkas m.m.
Det går inte 10 minuter förrände är igång igen.

Hoppas så att det blri bättre med tiden för just nu är det inte roligt...

De tittar på tv just nu och är lugna så jag sitter lite här.

Idah har vi storstädat, F jobbat extra och sedan stack jag och Alicia till SKHLM och BR och köpte fler presenter åt henne (bortskämda unge).
Sedan sprang vi runt och letade badkappa åt henne. Hittade en på Hemtex 299 kr och en på Åhlens 399 kr. Lite saftiga priser för en barnbadkappa. behöver tips på vart jag kan hitta en badkappa till ett hyfsat pris 100-200 kr. Har ni något tips??

Nu ska jag sjunga lite =) Brukar sjunga till youtube videos, älskar att sjunga men är lite scenrädd haha. E har hört mig och sagt att: Du är ingen Mariah Carey men du sjunger bättre än vad jag trodde" haha, det är väl positivt??!!

ha en fortsatt trevlig lördagkväll

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vem är E? <nyfiken>



Ullared är billigast! =) Kolla jysk eller rusta, de kan ha barnbadkappor billigt. Hittade ni pengarna? Regnkläderna då?

2009-08-29 @ 21:47:02
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Emma =)

Ullared hmmm där är vi inte så ofta...

Jysk eller Rusta kanske jag kan kolla in, de har säkrt hemsidor också.

Pengarna är hittade och använda. Regnkläderna påstår Felix hänger på skolan medan Alicia säger att de inte gör det...

2009-08-30 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0