Orolig så att jag knappt kan andas

Anna är återigen på akuten med W. De ringde från dagis och han har så ont i magen att han skriker/gråter av smärta. Dessutom har han svårt att andas typ...

De skickade honom vidare från akuten till medicin. Jag smsade för en stund sedan om hur det går och om jag kan ringa men hon har inte svarat än... Vilket gör mig ännu mer orolig.

Har ångest som gör att jag har svårt att andas...

Vad kan det vara? Tarmvred, förstoppning??

Snälla gör W bra igen och låt det inte vara något allvarligt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Mycket oro idag, men vad jag förstod så var allt på bättringsvägen?

2009-08-17 @ 22:01:41
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Jo, det vara "bara" förstoppning och han fick medicin på sjukhuset.

Idag var han på dagis igen.

2009-08-18 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0