fredag, lördag, julbord, kyla, simma, julklappar, handla

Hej hopp!

Igår gick dagen i 150 typ. Stress på morgonen för att lämna barn och hinna till jobbet. Väl på jobbet så blev det bestämt att tre hela områden fick ställas över till på måndag p g a vikariebrist.
Men om ingen är sjuk på måndag så lär vi få ut allt då.

Slutade 15.00, stress för att hämta barnen, vi var hemma 16.00 och jag skulle gå hemifrån 16.25... Så det var snabba puckar, in i duschen, slänga på mig kläder och smink och Felix kom hem 5 minuter innan jag skulle gå, vilken timing va?

Sedan åkte vi till jobbets julbord på Ballbreaker på Gärdet. Det var gott men som vanligt så åt jag för mycket så sedan satt jag och mådde dåligt i typ en timme men sedan mådde jag bra igen precis i lagom tid till bowlingen. Sedan åkte jag hem, orkade inte festa utan ville hem och sova =)
Kom hem vid 00.00 och det var lagom.

Idag har jag och Alicia varit iväg och handlat mat, julklappar och annat. Vi åkte även till simhallen och simtränade lite. Jag lärde Alicia de rätta simtagen när det gäller ryggsim och jag var nära på att ge upp flera ggr. Jag och mitt dåliga tålamod... Men sedan släppte det och hon simmade 15 meter på rygg utan större problem. På en 25 meters sträcka så stannade hon 1-2 ggr.
Jag är så stolt att hon är så duktig. Vi ska gå dit på tisdagkväll igen och öva mer.
Då kanske hon ändå klarar kraven för nästa kurs =)

Var i Fittja centrum en sväng, köpte en rejäl rullväska för inför vår Skåneresa. Endast 250kr, got to love those arab shops hehe
Vart annars hittar man bra och billiga saker? Den här affären har skitsnygga sneakers för 150kr och stora rejäla rullväskor för 250-300kr. Helt sjukt billigt!

Nu är alla julklappar inhandlade och ska strax packa in de sista, skönt! Har köpt en hyacint var till alla fröknar, det blev 11 stycken. Det blir de nog glada för, en lite uppskattning för att de står ut med mina ungar varje dag haha

Ikväll måste jag kolla på någon film men vilken?? hmmm

Ha en fortsatt skön helg, tre arbetsdagar har vi kvar innan vår 11 dagar långa ledighet, nice eller nice?? =)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jättekul att Ali vågade sig på det och kunde. Snart snart snart!!!

2009-12-20 @ 17:07:12
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Chetti

Ingela: yes, snart händer det och snart träffas vi =)

2009-12-20 @ 18:48:32
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0