Hemma med VAB igen...

Gick till jobbet och hann jobba halva dagen innan mobilen ringer. Alicia klagar på att hon mår illa och är blek i ansiktet.
Jobbigt att behöva lämna jobbet och arbetskompisarna speciellt Tessan mitt i alltihopa speciellt när det ser ut som det gör idag. Mycket post, sen dag och sådär.
När jag kommer till skolan möts jag av ganska ok tjej som direkt säger "kan jag få gå till simskolan idag?" Kanske men du är ju sjuk.
"Nu mår jag bättre" säger hon då.

Nu är vi hemma och hon tittar på tv och säger att hon nu mår bra och kan gå till både simskola och skolan imorgon... Det återstår att se, vi får avvakta några timmar till innan jag får avgöra vad som händer.
Hon brukar väldigt sällan, ta i trä, vara sjuk. Det är Henry om står för vabbandet här hemma.

Shit denna decemberlön kommer vara skit. Flera dagars vab, 3 föräldraledigetsdagar á 60kr per dag innan skatt... Men men vad ska man göra, vab är en del av det underbara småbarnslivet =)

Jaja, ha det gott

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hon har inte varit ute på rasten och gungat? Jag har fått hämta Simon två ggr för att han gungat i ett stort snurrdäck så mycket så han kräkts. "han är sjuk..." I don´t think so...



Idag när jag hämtade på dagis hade ett barn lagt en stor spya över hela golvet - kräksjuka (barn på annan avdelning har konstaterad kräksjuka). Hämtning på fritis också idag - barn hade kräkts i skolan - kräksjuka. Undrar just hur många som är sjuka i morgon? I kräksjuka... suck...

2009-12-10 @ 22:18:41
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Kräsksjuka fy... Hoppas verkligen ni klarar er!

2009-12-12 @ 00:00:14
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0