Söndag, städning, tvätt och en massa mer snö...

Är lite deppig för typ det har snöat hela dagen... Så nu är det ännu mer äcklig och jobbig snö för oss att ta oss igenom imorgon på våra rundor...

Jag tittade på vädret på texttvsidan 152 (tv4 eller kanal5) i torsdagskväll och där stod det tydligt att det skulle vara uppehåll 5 dagar framåt. Visst det stämde ju bra, har snöat både igår och idag.

Idag har vi varit hemma bara, städat och just nu tvättar jag. Har problem att ta mig fram och tillbaka till tvättstugan t o m. Här är det inte alls plogat medans HSB gården mittemot har blivit plogad två ggr idag. Vår husvärd skiter i oss som vanligt...
Det är alltså inte alls plogat, en halv meter snö när du stiger ut från porten.

Nu blir det fullt upp innan vår Malmöresa. Jobbar sena dagar, ska lämna klappar till folk, åka till simskolan, betala räkningar, inhandla saker inför resan, skriva packlista, packa m.m. Dagarna räcker ju inte till typ...
Men sedan är det 11 dagar av njutning och slapp, ska inte göra något ansträngande typ haha

Nu ska jag strax pulsa igenom snön för att komma till tvättstugan!

Samla krafter, nu kör vi igenom dessa 3 arbetsdagar inna julafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0