8 år sedan idag

så förlovade jag och Felix oss. Han hade precis kommit hem från en resa till Nigeria och hade saknat mig så mycket där att han visste att jag var den rätta :-)
Ringarna hade han köpt i Nigeria och var äkta guld och diamanter (HAHAHAHA). Efter en vecka var guldet avskavat och våra fingrar hela gröna... Så de åkte av, har kvar de någonstans.

Så vi köpte istället riktiga ringar på Guldfynd och de har inte färgat av sig än. Men oj vad många gånger jag tappat ringen... I tvättkorgen, på en "spelmaskin" på gröna lund, när jag duschat m.m. Varje gång har jag och andra letat med hjärtat i halsgropen och varit överlycklig när vi hittat den igen! Mina fingrar blev smalare efter jag fått barn men nu sitter de ok igen. Men om jag går ner 5kg så sitter de löst igen.

Tänk vad tiden går, åren bara springer iväg... Vi pratar mycket om att resa och när vi väl är stabila igen med ekonomin då ska vi resa till ett nytt land varje år typ. Inga charterresor utan jag vill uppleva kultur och sevärdheter, sådan är jag. Ingen strandmänniska alls utan åker gärna till storstäder.

Mina drömmar är Jamaica, New York, Los Angeles, Brasilien, Italien, Australien.
Har ni något drömresmål?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Förstår helt hur du tänker med storstäder osv... men det finns ett men... barn är inte ett DUGG intresserade av storstäder och kultur... så att drälla runt i New York för att kolla mysiga butiker kan du nog glömma. Iallafall med mina barn =(

2009-02-02 @ 09:23:34
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Haha, vi kommer inte ha råd att göra sådana resor på några år så då är barnen förhoppningsvis lite mer intresserade :-)



Annars får de stanna hemma hehe

2009-02-03 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0