Det otroliga har hänt igen

Jag har nu avslutat ännu en hel arbetsmånad, 3 månader på raken har jag arbetat (förutom 2 föräldralediga dagar i december). Helt otroligt att få en full lön i mars igen :-)

Körde moppe idag och är helt slut nu, var ute i 4 timmar och 20 minuter. Skithalt och mycket post, till varenda j-a brevlåda...

Nu tvättar jag för fullt, ûbermycket tvätt för mina barn är riktiga lortgrisar och vi får inte tvättid så ofta här.
Nu ska vi ner och hämta upp sista lasset.

Ha en fortsatt trevlig fredag, snart är det dags att sova, är skidatrött

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym på moppen.



RAMLA RAMLA!!

2009-02-28 @ 16:55:35
Postat av: Ingela

Inte så sjyst att uppmana till att ramla... men som storasyster är det ju mitt jobb att försvara dig ;)



Visst är det härligt med en hel lön!!!

2009-03-01 @ 20:39:15
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin



MMM du anonyme jag vet nog vem du är :-)



Ingela: Häligt med full lön men läs mitt nya inlägg :-(

2009-03-01 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0