Idag hurrar vi för min storasyster Karin

Hipp hipp hurra för min storasyster Karin som blir hela 43 år idag!!!

Glad alla hjärtans dag på er därute! Vi gick och köpte pizza precis och hade vår lilla hjärtemiddag hemma i köket. Men hos oss är alla dagar alla hjärtans dag :-)

Igårkväll fastnade  jag vid youtube, så himla mycket att titta på!!

Henry verkar nu vara helt ok igen förutom lite slemhosta men Alicia verkar vara på väg att blii sjuk. Hon har en förskräcklig hosta som gör att hon kräker upp slem men hon är inne på tredje dagen med Bilsolvon så jag hoppas det vänder innan måndag annars blir det VAB för mig...

Ikväll skulle jag och Felix dricka vin och mysa lite men Alicia har somnat och då lär hon inte somna tidigt... Men men vi får se, vi kanske dricker och myser hela familjen :-) Inget vin för barnen då :-)

Nu ska jag surfa vidare!!

ha en trevlig kväll med era älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0