Att se människor må dåligt

och inte kunna göra något åt det är inte roligt. Jag försöker stötta på det sätt jag kan. Livet är inte lätt och att ta sig upp när man väl hamnat längst ner är oerhört svårt. Jag ber och hoppas att livet ska vända för de människor i min närhet som mår dåligt just nu.

Har precis betalat räkningar och det är inte roligt blää. Ibland undrar jag vart alla pengar tar vägen? Jaja, räkningarna är viktigast, maten får vi vända på slantarna för att få ihop till som vanligt...

Nu är det läggdags så nu säger jag godnatt

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag håller med föregående talare...

2009-01-28 @ 21:58:58
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Du håller med mig alltså?? ...

2009-01-29 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0