Gott nytt år på er

Vet att det varit dåligt med bloggandet men jag har faktiskt ett liv hehe.

Min syrra Paula och hennes son Kevin är här sedan i måndags och det har varit full rulle.

Vi har tittat på en hel del filmer, ätit en massa onyttigheter och snackat en massa skit.

Nyårsafton var igår ju och vi åt grillspett med kyckling, kött, svamp, korv och köttbullar. Till det hade vi pommes, vitlöksbröd, tre goda såser, en vitlök, en bearnaie och en Café de paris. Mumsigt.
Tll efterätt åt vi fransk chokladtårta, halva är kvar i kylem hehe

Jag och Paula drack öl och cider, gott! Vi hade en massa snacks, godis och choklad under kvällen. Är fortfarande mätt och känner hur kroppen blir större och större. Käner att jag snart kommer/måste börja träna igen och dra ner på det onyttiga...

Henry somnade innan 00 tyvärr så han missade det roliga och Alicia är livrädd för raketer så hon var inne med pappa. Jag, Paula och Kevin stack ut och träffade min kompis Riina och hennes son. Skitkallt ute men fina raketer. Sedan gick vi in, åt ännu mer innan vi gick och lade oss vid 02...

Vi gick upp efter 10 idag, Paula och Kevin sover forfarande (?). Idag blir det en riktig slappedag. Måste ladda batterierna inför imorgon då vi har Ellos och H&M kataloger att dela ut...

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gott Nytt År! Hoppas att Paula och Kevin inte äter er ut ur huset... ;)

2009-01-01 @ 16:06:10
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Nejnej, ingen fara hehe



Gott nytt år!

2009-01-04 @ 11:00:35
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: paula

jag har blivit sjuk...:-(

2009-01-05 @ 19:59:05
Postat av: paula

jag har blivit sjuk...:-(

2009-01-05 @ 19:59:31
Postat av: Kerstin

Nej, vad tråkigt!! Hur är du sjuk??

Hoppas det inte håller i sig sålänge

2009-01-05 @ 20:21:29
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0