Grattis brorsan/morbror Erik



Idag hurrar vi för min storebror och barnens morbror Erik som fyller hela 32 år!! Hipp hipp hurra!

Annars var det ganska lugnt på jobb idag om man jämför med förra veckan. Vi skulle slutat 16.00/16.15 idag men vi gick vid 14.30 för det fanns inget mer att göra. Men vi får ändå betalt :-)

Letar lite efter extrajobb åt Felix. Han jobbar extra för Citymail men han får alltid så ont i foten efteråt. Så jag hittade ett som verkar perfekt för honom. De söker fotbollsintruktörer på deltid och företaget står för utbildningen. Vi får se vad han själv tycker.

Ikväll är det två spännande dokumentärer på tv. Kl 21.00 på Tv4 om siamesiska tvillingsystrar och kl 22.00 på Kanal 5 om sexhandeln i Venezuela. Jag gillar dokumentärer men det gör inte Felix. Han tycker inte om att se lidande och "konstiga" människor.

Såg en för ngn dag sedan om världens minsta människa. Där var en kille på 16 år som var 63 cm lång, helt otroligt. Inget konstigt i huvudet men kroppen och de visade även en kille som var 19 år och 73cm lång, helt sinnesjukt. Han är nu med i guiness rekordbok som världens minsta man.

Hoppas ni får en trevlig måndagkväll

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilket bra foto på Erik!



Ja, det verkar vara ett jobb hand i handske för Felix - lycka till med det! Gillar också dokumentärer - ska nog också kolla.



Det är skönt att äntligen komma igång igen med motion o viktnedgång. Man blir så deppig av att se hur man förstör för sig själv (godismonster och fettälskande som man är...). Vi får pusha och stötta varandra mentalt. Är med i viktklubb.se nu i ett år framåt - det ska gå - ALLT ska av denna gången, sen får jag väl ge mig själv elchocker varje gång jag vill äta något onyttigt ;)

2009-01-12 @ 19:01:15
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har vi sökt jobbet och hoppas på det!



Jag är inte igång med motion och viktnedgång ännu, jag kör väl igång i april, maj som vanligt. Ev. börjar jag träna ett tag innan jag drar in på maten.

Men jag peppar dig och skitbra att du är med i viktklubben för det kommer sporra dig ännu mer.

2009-01-13 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0