Hostan den hostan

Kändes mycket bättre imorse med hostan men nu hostar jag igen, det liksom retas i halsen så jag är tvungen att hosta och hela min bröstkorg och muskler är öm... Dricker Bisolvon brustabletter och slemmet i hostningarna är borta men rethostan kvar. Tyvärr tål jag inte rethostdämpandemedicin, jag får smärtori lungtrakten som håller i sig i några timmar. Hoppas det lugnar ned sig imorgon.

Idag har vi inte gjort så mycket, var ute på lekplats med barnen en stund, träffade Anna och barnen. Sedan har vi kollat på tv och ätit lördagsgodis. När vi lade barnen så somnade Felix som vanligt, så våran filmkväll blev det inget av... Brukar bli så tyvärr.

Ska också lägga mig nu och förhoppningsvis sova länge länge imorgon

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ingela

Host host! Själv har jag ont i halsen, massa slem men det känns som det är matstrupen och inte luftstrupen, konstigt! Ska bara ta det lugnt nu så det inte bryter ut. Synd om dig - hosta är det värsta! Kram

2009-01-18 @ 11:49:19
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Mycket jobbig rethosta, sov knappt inatt...

Hoppas din hals snart blir bättre, kan tipsa om strepsils sugtabletter. Har gjort underverk på min onda hals många ggr i vinter.

2009-01-18 @ 23:01:40
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0