Måndag

Fler som kollar på magikerns hemligheter? Går på Kanal 5 på söndagar klockan 21.00. Där avslöjar en magiker de klassiska illusionerna och en hel del annat. Mycket intressant och det rekommenderas.

Ikväll ska jag se Advokaterna, en svensk realityserie klockan 21.00 på Tv3 och sedan en dokumentär om en man med en ovanlig hudsjukdom, hälften man, hälften träd, klockan 21.55 på Kanal 5.

Det var mycket lugn på jobbet, och vi slutade redan 13.30. Nu är vi hemma, barnen kollar på någon film och strax kommer min kompis R´s  son hit och vi ska passa honom några timmar medan hon jobbar. Roligt för barnen med leksällskap.

Nu är januari snart över och det känns alltid så skönt. Januari är den inte världens längsta och tråkigaste månad? Det är kallt, mörkt och folk är allmänt på dåligt humör?! eller nere.

Nu ska jag snart laga lite mat och sånt.

Ha en trevlig måndagkväll

Kommentarer
Postat av: Ingela

Konstigt, jag har ju kommenterat... försvann den? Har också kollat på magikern, intressant, men det tar ju bort mycket av känslan för "konsten" men det är väl det som är meningen... Kan du fatta hur hatad han är av andra magiker? Han avslöjar ju också i sista programmet vem han är..

2009-01-27 @ 19:27:15
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, nu kommer jag att kolla på hur de gör tricken istället för att bli "lurad" när jag tittar på magi.

Hatad är han haha men då kan han bara trolla bort sig :-)

2009-01-27 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0