Snökaos och frusna tår

Ja, då har vi skitet här igen. Den j-a snön som alla stockholmare verkar gilla hehe
Hatar snö och kyla, förstår inte vitsen och charmen...

Men men efter att ha tagit det lugnt och städat upp lite halva dagen så byltade jag och Alicia på oss en massa kläder och träffade Riina och Justice för en promenad. Plötsligt började det snöa och då menar jag snöa!! Så barnen och R var glada men inte jag så mycket... Tänker på imorgon med cykel och tunga kataloger...

Nej, när det är kallt föredrar jag att vara hemma och mysa i värmen, gärna med varm choklad och en bra film.

Henry sover nu middag, vet alldeles för sent och vi lär få ett helvete inatt... Som förra natten, vi byter sängar konstant, inatt sov jag mest i Henrys säng. Han är mycket hostig och förkyld, ev. öronen på gång och då blir han sådär gnällig och jobbig på natten. Hoppas bara han klarar av att gå på dagis resten av veckan. Jag vill gärna arbeta men vi får se.

Nu ska jag mysa i soffan resten av kvällen

Kommentarer
Postat av: Ingells

Usch, ja, håller med, är ingen snö/is/slask-människa. Hatar kyla, vill hellre svettas i 50 graders värme =0)



Lycka till med utdelningen och hoppas Henry inte insjuknar!

2009-01-07 @ 09:31:17
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Skönt att det finns fler värmeälskande människor. Utdelningen gick bra men det var tungt, var ute från 14-16.30... Många kilo post.

Henry verkar ok trots allt och hoppas det fortsätter så.

2009-01-07 @ 23:28:45
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0