Tjenare

Det gick bra att vara barnvakt igår, vi dansade och spelade guitarhero tills vi var helt slut... Vi kom hem strax efter 23 och då var det duns i säng.

Idag har jag inte städat, helt otroligt och tänker inte göra det heller på hela helgen. Det ser ganska ok ut här hemma och så har jag faktiskt ont i muskeln i ryggen. När jag gör vissa rörelser så är det inte bra i ryggen alls...

Har varit på Ica Maxi och handlat, handlade Guitar Hero 3 och ett spel till Emma. Det var rabatt och kostade bara 399kr, mycket billigt. Emma är inte hemma nu, skulle träffa en kompis och sådär. Men jag tror att hon kör igång så fort hon kommer hem. Imorgon blir det väl en hel del spelande. :-)

Nu slappar vi och det är skönt. Felix är sjuk, förkyld och sådär. Ni vet hur ynkliga männen blir vid en vanlig förkylning hehe.

Ska ut ikväll med Riina och Anna. Vi ska gå och äta mat och umgås lite, utan barn. Vi har bestämt att träffas en gång i månaden och ha riktigt roligt.

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0