Fredag och helgen är på G

Ah, vad skönt, slutade strax efter 12 idag. Nice arbetsdag att sluta vid lunch hehe

Kom hem och sedan stack vi till SKHLM, ett köpcentrum. Där köpte jag vita stora tekoppar och porslinsfärger. I helgen ska jag och Alicia dekorera kopparna med hennes fröknars namn och egenhändiga målningar. Det ska bli Alicias avskedspresent åt hennes förknar. De ska även få ett paket te som förhoppningsvis smakar gott :-)
Ett bra minne och en kopp är ju alltid användbar.

Sedan shoppade jag några byxor åt Alicia, samlar kläder i hennes garderob inför hösten och skolstarten. Köper lite i taget så det inte blir för mycket pengar på en gång... Dyrt med kläder...

Kom precis hem från Ica Maxi, har bl.a. handlat hårfärg med slingor. Ska färga håret i veckan, det blir mörkbrunt med ljus slingor. Hoppas det passar mig! det är så svårt att välja hårfärg. Är även sugen på att färga det ljusblont med mörka slingor. Det får det bli nästa gång :-)

Nu ska jag upp på cykeln och träna lite. Sedan blir det väl film och popcorn.

Ha en nice fredag, en vecka och 4 arbetsdagar kvar, nedräkning till semester nr 2

Kommentarer
Postat av: Ingells

Vilken bra presentidé! =) Njut av helgen!

2009-07-03 @ 22:22:04
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tack, fick idén från internet :-)

2009-07-04 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0