Här är jag igen

Jag mår bättre nu. Men är inte helt bra än. Jag jobbade ändå igår trots att jag var helt död kvällen innan och sprang på toan flera ggr under natten.
Idag slutade jag vid 11.30 någongång, 4 timmars arbetsdagar är helt lagom tycker jag hehe speciellt när vi får betalt för heltid B-)

Nu sitter jag här och surfar rundor. I Skåne satt jag knappt vid datorn, bara en kort stund någon dag. Nu glömmer jag att kolla mina mail, blogga och sådant. Skönt att inte känna mig bunden vid datorn. För 10 år sedan när vi fick internet (minns ni de roliga modemen?) då kunde jag sitta i timmar och surfa.

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag hämtar barnen. Vi har ändå betalt för dagis så de kan gott leka av sig lite till och äta mellis där. :-)

Ha en fortsatt skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

En sån dator hade jag till o med i höstas. Så glad för en som funkar normalt =) lyxlirare i sommartid - halva arbetstiden!

2009-07-30 @ 00:23:59
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: hehe =)

2009-07-30 @ 12:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0