Numera brunett =)

Hoppas ni hade en mysig fredag och en lugn lördag.

Igår var det fullt upp känns det som. Sista arbetsdagen med en massa måsten innan jag gick på semester, åkte och handlade i över 2 timmar, tränade och slutligen färgade jag och E varandras hår. Jag är numera brunett med ljus slingor, blev helt ok och annorlunda. F märkte inget, typiskt va?

Idag har vi packat och vilken tid det tar att planera vad vi ska ha med och hur vi ska få ner det. Tog några timmar typ... =) Nu är vi i princip klara, lite småsaker som ska packas imorgonbitti.
På tåget har jag med lunch (Billy´s åt barnen och pastasallad åt mig), chips, riskakor, kex, frukt och godis. DVD spelare och papper och pennor. Hoppas de är lugn nu, speciellt Henry och att han inte springer runt och stör alla.

Vi kom precis hem från donken, lite utetid med pappa F som vi nu blir utan i 2 veckor. Tomt kommer det bli och väldigt tråkigt att han inte kan följa med. Men kanske kanske kommer vi komma ner några dagar i augusti också då vi båda har semester, antagligen under festivalen =) Vi får se hur vi gör

Nu är barnen nybadade och ska strax i säng så blir det film för oss andra, "the haunting from connecticut" har hört att den är väldigt läskig, nice.

Nu kommer det inte bloggas här på drygt 2 veckor tyvärr. Har inte tillgång till dator i Skåne och har ingen mobilblogg tyvärr.. Ha det så bra nu i två veckor, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0