Sista jobbedan imorgon på 2 veckor

Det känns väldigt skönt! Det har varit en turbulent vecka på jobb med tight schema och övertidsarbete. Har tjänat ihop 3 övertidstimmar på 2 dagar. Vi hade sluttid 14.00 men jag slutade vid 15.30.

Barnen är så trötta nu när de går upp så tidigt. Henry somnade redan 16.40 och sover än, utan middag och kvällsmat i magen... Han kommer vara vrålhungrig imorgonbitti (inatt?)

Jag skulle ju köra hårt med maten i veckan hehe Men det har inte blivit så, väger 60, någonting och skitsamma. Nu är det semestertider men jag vill ligga under 60 kg efter semesterns slut. Jag tränar dock och äter inga kakor men det blir kvällsmackor, kex, glass m.m. Inte jättemycket men ändå.

Nu ska jag gå och äta en kvällsmacka =) och titta lite på tv.

Premiär för Harry Potter filmen idag, måste se den!

Kommentarer
Postat av: Ingells

Är det på söndag ni kommer? Och när kommer ni och sover hos oss? För det gör ni väl!!!!!!

2009-07-09 @ 23:26:13
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingells: Tåget är inne imorgon (söndag) 15.51. Självklart kommer vi till er!! När passar det er? Vi är inte uppbokade alls änsålänge =)

2009-07-11 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0