10 år som sammanboende :-)



Idag är det 10 år sedan jag flyttade hem till Felix. Jag flyttade in på Brages väg 13, BV i hans stora 2:a. Där bodde även hans bror G.
Efter 6 månaders pendlande orkade ingen av oss längre. Jag valde att flytta för jag ville komma bort från Malmö då.
Jag har inte ångrat mig men det var svårt när vi flyttade hit en andra gång våren 2005. Det var hjärtskärande att behöva lämna familjen en andra gång... Älskade även lägenheten vi hade där.

Nu bor vi fortfarande på Brages väg 13, fast vi flyttat x antal ggr tillsammans. Vilket konstigt sammanträffande!? Men nu bor vi högre upp i huset och i en 4:a med våra två underbara men mycket krävande barn.

Fortfarande starka tillsammans trots ned och uppgångar. Vi hör ihop F och jag :-)

Ta hand om varandra!!

Ha en fortsatt skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: paula

underbart!! är avundsjuk...men när det är tjafs i förhållanden vill jag vara singel hahahaha. och hur fan ska de gå ihop? :-)

2009-06-03 @ 21:04:26
Postat av: Madde

Härligt! :)

2009-06-03 @ 21:38:39
Postat av: Ingela

Ni passar fint ihop! Och det måste vara härligt med en man som går och sjunger hela tiden, och F kan ju sjunga jämfört med min gubbe ;)

2009-06-04 @ 08:45:17
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Paula: Tjafs får man stå ut med, det är en del av livet. Allt är inte rosenrött hela tiden. Men vill man leva ihop så kämpar man även när det är svårt.



Madde: :-)



INgela: Visst gör vi :-) Jo, Felix sjunger konstant och då vet jag att han är på bra humör haha

2009-06-04 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0