Jag lever om än lite trött...

Igår var det full rulle hela dagen för det var dags för Bring Citymail årliga fotbollsturnering och fest.

Jag tog med mig Alicia till fotbollsturnegingen som ägde rum på Stadion inne i stan. Vårt lag bestod av de tre gamla CMC:na 145 Norsborg, 146 Tullinge och 147 Tumba. Vi var starka och vi var bäst. Jag hejade på medan de andra spelade. Vi släppte inte in ett enda mål men gjorde massvis av mål vilket ledde till att vi vann  hela turneringen, shit vad vi var bra!! Tessan gjorde två snygga mål dessutom!
Tråkigt att det regnade en hel del bara...

Sedan var det till att stressa hem och göra oss iordning för att en timme senare ta t-banan in till festen som var i Klocktornet vid Stadion. Det var en rejäl nedgradering av lokal, mat, musik m.m. mot hur det brukar vara. Vi fick en hamburgare och en valfri dryck. Vi får själva betala typ 200kr var... Finanskrisen har även drabbat oss tyvärr.
Men vi hade roligt ändå. Vi blev uppkallade på "scen" för att vi vann turneringen och vi fick god skumpa :-)

Men festen dog av sig själv ganska snart men vi var de sista som gick vid 01... Jag ville hem och lyckligtvis ville de andra också det med lite övertalning :-) Först åkte vi till stan och tog lite nattmat och en svarttaxiiii hem till Norsborg. Var hemma och i säng vid 03.00 alldeles lagom för mig. Jag fick sova till typ 10.30 idag så det var dejligt!

Jag mår mycket bättre nu, magen är inte 100% bra men mycket bättre. Tar väl en tid innan magen blir sig själv efter en sådan ihärdig magsjuka.

Imorgon blir det vägning för mig och jag känner att jag gått upp... Om jag väger över 60 kg så blir det hårdare tag i veckan, vill ju ligga under 60 kg. Jag ska inte banta men träna vilket jag inte gjort alls i veckan p g av sjukdom och äta nyttigare vilket jag absolut inte gjort de senaste dagarna efter jag fick tillbaka aptiten.

Här öser regnet ner så det är en mysig inne dag, barnen och pappa F spelar datorspel och jag sitter här :-)

Ha en skön söndagkväll!!



                                                               

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi hade supertrevligt! Minns att jag och Cecilia skråla fint i taxin...

Bilder ligger uppe nu på min blogg :) Såg att du hade lekt lite med min kamera :)

2009-06-14 @ 20:47:43
Postat av: Madde

Kul att ni vann!

2009-06-14 @ 21:56:04
Postat av: Anonym

Tessan: Ja, jag skrattade mycket!! Nille och Cecilia är för roliga. Du med, i taxin sjöng du Red Red wine för full hals, undrar vad taxigubben tänkte :-)

Men varför ska jag alltid må illa när vi ska hem, så tråkigt!!



Madde: Visst är det. Vi är bäst

2009-06-14 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0