Känns som det bor en alien i magen som vill ta sig ut...

                                                                   

Min mage lever sitt eget liv. Den är helt uppsvullen och konstiga ljud kommer från den. Den bubblar och känns som något lever därinne. Mycket konstig och väldigt obehaglig känsla. Emellanåt gör det ont.
Mår inte illa längre men magen är drabbad av något elakt magvirus/bakterie.
Jag är hemma från jobb imorgon också, kan inte jobba när jag knappt kan gå upp från sängen.

Hoppas så att det snart vänder för på lördag har Citymail sin årliga fotbollsfest med turnering under dagen och mat/disko/fest på kvällen. Jag vill så gärna gå och vi brukar ha väldigt kul! J-a magvirus, lyckas alltid bli sjuk på sommaren, förstår inte varför!

Nu är Felix ute med barnen en sväng så jag får vila. Ska slänga mig i sängen nu igen, börjar bli tråkigt att ligga i den...

Ha en bra torsdagkväll

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej sjukling! Träffade mannen din. Han skulle köpa pizza till dig. Hoppas den smakade? Jag o jenny gick igenom ca 100 ob idag. Helt sjukt!! Hoppas du kan komma på lördag. Första matchen är framflyttad till 11.00.

Heja "Korv m bröd"!!!

2009-06-11 @ 19:15:54
Postat av: Anonym

Vila ordentligt och ät något om du kan, så du tillfrisknar till lördag! Kram

2009-06-11 @ 21:02:00
Postat av: Anonym

... och det skrev Madde ...

2009-06-11 @ 21:02:48
Postat av: Kerstin

Tessan: Jo han sade det. Pizzan var god men om den hjälpte mot magen är en annan femma...



Madde: Jag vilar och är trött på det! Äter har jag börjat göra och det känns ok men magen är fortfarande i obalans.

2009-06-12 @ 15:39:53
Postat av: Ingells

Hade jag haft sån mage som på bilden hade det gärna fått bo en alien i magen hahaha ;)

2009-06-12 @ 22:26:58
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paulap

ingela: det säger jag också. men e det verkligen kerstins mage? ;-) eller hon önskar det? :-P

2009-06-13 @ 01:12:08
Postat av: Kerstin

Ingells och paulap: Der är tyvärr inte min mage haha

Min är mer åt degiga hållet, en liten deg i alla fall :-)

2009-06-14 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0