Måndag och back to work

Det blev en rivstart kan man lugnt säga...

Vi ska vara 8 ordinarie i vanliga fall men idag var vi 3. 1 har semester, några är sjuka, VAB och annat. Lite kaos över detta i min hjärna men jag behöll mitt lugn :-)
Vi fick dela 2 områden extra, sedan kom våra gamla chefer och hjälpte oss med posten och skaffade 2 vikarier som hjälpte oss ut med posten. Så otroligt nog fick vi ut allt fast det inte verkade så på morgonen.

Imorgon är det 4 borta så ev. blir det till att dela 2 områden extra då med men gamla chefen skulle försöka hitta ytterliggare en vikarie till oss. Inte så lätt i dessa semestertider...

Så nu är jag ganska slut redan, mest mentalt. Men men det är nedräkning till semester nr 2, 8 arbetsdagar kvar :-)

Jaja, nu ska jag surfa vidare och göra några ärenden.

Ha en skön måndagkväll i värmen!

Kommentarer
Postat av: Ingells

Vad praktiskt av dem att vara sjuka i det fina vädret! Eller är de nu sjuka??? Kram

2009-06-30 @ 00:27:38
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingells: en mycket bra fråga som även diskuteras på jobb :-)

2009-06-30 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0