SEMESTER och Midsommar

                                                           

Ja, lite så känns det! Nu kopplar jag ner kropp och hjärnan i 10 dagar :-)

Det blir en massa roliga aktiviteter i veckan bl.a. Kolmården, Tom Tits, Inomhusbad, Inomhuslekland, bio, muséer.
På tisdag är det dags för mig att träffa Länsförsäkringar Bank och ev. blir det ett bankbyte då, spännande :-)

På onsdag ska vi serva bilen, har vi inte gjort på över ett år och det behövs verkligen. Känner vekligen att bilen sjunger på sina sista år (?) nu. Tråkigt för jag älskar vår (min) bil. När den är helt slut så ska vi köpa en ny bil och då blir det en 7-sitsig, stor och härlig bil :-)

                                                                

Vill passa på att önska er alla en trevlig Midsommar! Kommer troligen inte komma in på bloggen imorgon.
Ska iväg och handla, fixa mat och allt sådant inför vår lilla fest här hemma. Två barnfamiljer kommer över på lite grillat och annat gott. Var förbi Systemet idag och handlade öl och vin, gott :-)

Ha en skön helg nu!!

Kommentarer
Postat av: Ingells

Trevlig midsommar och grattis till skön semester från en lite avundsjuk syster som längtar efter er!!!

2009-06-18 @ 23:17:34
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingells: Tackar, jag förtjänar verkligen lite ledigt känner jag :-)

Vi längtar efter er med! 3 veckor kvar tills vi är hos er i Skåne

2009-06-20 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0