Värmen bara fortsätter

Och man ska inte klaga, eller hur?

Idag stack vi till stranden igen men efter 2-3 timmar så orkar jag och Felix inte så mycket mer. Så vi packade ihop och åkte hem. Förstår inte de familjer som stannar hela dagen, hur orkar dem?

Nu i eftermiddag har vi bara tittat på film och så. Nu badar barnen lite, ikväll ska de i säng i tid så jag kan kolla på någon av filmerna jag fixat. Dessutom är det jobbedags igen imorgon tyvärr... Men men jag räknar nu ner till min andra semester, mina 2 veckor i juli då vi ska till Skåne. Om precis 2 veckor sitter vi hemma i min mammas varma lägenhet och äter kakor.

Hörde precis en tråkig nyhet, tragiskt när människor rycks i från oss alldeles för tidigt! Ta hand om er därute, man vet inte när det är dags...

Ha en skön vecka nu, både vi som ska jobba och ni som har semester.

Jag är nöjd över min semester, att vara ledig hela familjen tillsammans är lyxigt och vi har gjort en hel del av de saker vi hade planerat. Barnen är hemma med pappa ännu en vecka så det är skönt för dem!


Kommentarer
Postat av: Ingells

Jobbedags igen... ? fy ja, precis när man kommit in i det. =( själv jobbar jag nio dagar till sen är jag ledig i tre veckor =)



På tal om att orka vara på stranden. Idag var vi i ca 1½ timme på stranden. Barnen lekte, byggde sandslott, sparkade boll, men vattnet var ju svinkallt så de bara doppade benen lite utom Albin - han fryser aldrig =) efter vi hade fått sand överallt man kan få det (även där man tror att man inte kan få det... ;) ) så var alla nöjda och åkte och käkade kakor på ett "ät hur många kakor som du orkar" perfekt avslutning, hahaha

2009-06-28 @ 22:52:09
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingells: Jag räknar också ner, 9 dagar kvar men jag är ledig 7/7 också så det blir 8 arbetsdagar till semester nr 2.

Vilken strand var ni på? Vart ligger kakstället?? Låter intressant hmmm

2009-06-29 @ 18:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0