Förvrängd röst

är vad jag har nu, ibland kommer orden inte ens ut. Så halsen är ok nu men min röst är konstig. Dessutom har jag en jobbig rethosta som gör att jag inte kan sova.

Är så trött i benen, känns som jag sprungit några mil. Längtar verkligen till jag kommer igång med träningen igen och äta rätt mat. 

Snön smälter undan men jag är rädd att det kommer snöa imorgon eller på onsdag, vill inte det!

Henry är ju i princip blöjfri hemma om dagen och natten så nu är det dagisets tur. Vi lämnade honom utan blöja och han kissade på sig 2 ggr men lyckades också kissa någon gång på deras toalett. Så nu fortsätter vi, det släpper snart. han kissade ute idag också, för han blev kissnödig så det var bara av med allt och kissa i naturen. Måset man gå så måste man ju :-)

Ikväll blir det Spårlöst Försvunnen 21.00 på tv4 och klockan 22.00 börjar det ett nytt humorprogram på Kanal 5, Ballar av stål och det verkar som det är min humor så det måste jag kolla in.

Nu ska barnen läggas, ha en trevlig kväll på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0