Idag hurrar vi för min storasyster Monika!!

Stort Grattis till min storasyster Monika som blir hela 48 år idag!! 

Min mamma sade: Jag kan inte förstå att jag har ett så gammalt barn :-) Hehehehehe

När jag tittade ut genom fönstret imorse blev jag ledsen och deppig igen,,, Snö och kyla igen!!! När ska detta sluta?? BLÄÄÄÄÄÄ

Henrys gips är nu av och hans arm verkar vara helt ok. Han är så himla aktiv och jag är så orolig för att han ska skada sig. Han springer snabbt för sin ålder, sitter aldrig still, klättrar och hoppar från farliga höjder. Han ramlar ofta och slår sig ofta, senaste idag ramlade han så att han vara millimetrar från att slå sitt huvud rakt i en stor sten... Mitt hjärta sitter i halsgropen mest hela tiden.

Nu är jag inne på min sista "tjockvecka". På måndag börjar jag min kamp mot vinterkilona. Jag ska gå ner 8-10 kg är det tänkt, helst innan sommaren.
Jag ska träna och inte äta onyttigt, rensa min kropp på alla gifter. Min kropp mår inte bra just nu, det visar sig med trötthet och en dålig kondis...

Någon som vill följas åt med mig? Vi kan ge tips och råd och kämpa tillsammans?

Ikväll blir det Spårlöst försvunnen och Project runway för mig men jag vill också se Cityakuten och Ballar av stål, hmm varför är det så svårt??? :-)

ha en skön måndagkväll på er

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ballar av stål - kan det vara roligt? Nja, när man smetar bajs på grön gubbe-tryckknappar tycker då jag inte att det är roligt... =( lika lågt som Glocalnet



Henry ja, vilken vilde, hahaha, ni får snabbt ha in honom på en brottningsträning för minstingar så han får trötta ut sig på banan =)



Jag är med på smalveckor! Ska precis sätta i mig rester av barnkalasets kladdkaka MUMS men sen ångest, precis som vanligt - så räkna med mig!

2009-03-23 @ 20:51:04
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

ja men igår var det roligt särskillt när han hoppa upp på ryggen på folk!! hahaha. banta? ja det får jag göra varken om jag vill det eller inte. har inte ens pengar till räkningarna så mat vet jag inte hur vi ska få. får äta hos familjen.

2009-03-24 @ 18:08:29
Postat av: Kerstin

Ingela: ja, allt kanske inte var roligt men Citysport killen är ju underbar :-)

Det blir nog fotboll för Henry men i kombination med brottning kanske? :-)

Bra, då kör vi fr o m måndag och inget fuskande, ok? haha



Paula: Visst är han rolig!? Jobbigt med dålig ekonomi hela tiden. Men tänk när du är klar med studierna och fått jobb så kommer du leva mycket bättre.

2009-03-24 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0